Kelmės lopšelio-darželio „Kūlverstuko“ mokytojos Jūratė Buivydienė ir Jurgita Cikanavičienė dalyvavo Erasmus+ akredituoto mobilumo projekto veikloje – kursuose Splite, Kroatijoje. Savaitės trukmės kursai „Well-Being Strategies for Teachers: Practice Mindfulness, Relieve Stress and Foster Resilience. Happy Teachers Make Happy Students“ (liet. „Mokytojų gerovės stiprinimo strategijos: dėmesingumo praktika, streso mažinimas ir atsparumo ugdymas. Laimingi mokytojai – laimingi mokiniai“) buvo skirti mokytojų emocinei gerovei, sąmoningumui ir atsparumui stiprinti.
Mokytojos mokėsi atpažinti streso signalus ir nerimo priežastis, taikė „STOP“ metodą, analizavo emocinės savirūpos principus, atliko „minčių iškrovos“ užduotis, vertino savo sveikus įpročius ir kūrė asmeninį gerovės planą.
Didžiausią įspūdį paliko „Pomalo“ – dalmatų požiūris į gyvenimą, reiškiantis „pamažu, be skubos, ramiai, be streso, mėgaujantis dabartimi“. Ši filosofija įkvėpė permąstyti darbo ritmą ir priminė, kad mokytojo emocinė pusiausvyra tiesiogiai veikia vaikų savijautą. „Pomalo“ – tai kvietimas sulėtinti žingsnį, išgirsti save ir kitą. Tai požiūris, kurį norime perduoti ir vaikams – kad svarbiausia ne skubėti, o jausti, kur eini,“ – dalijosi Jurgita Cikanavičienė.
Įgyta patirtis bus taikoma kasdienėje veikloje, planuojant emocinio raštingumo veiklas vaikams ir stiprinant kolegų tarpusavio palaikymą.
Erasmus+“ akredituoto mobilumo projekto veiklos finansuojamos Europos Sąjungos lėšomis. Šis straipsnis atspindi tik autoriaus nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją.