Informacinių technologijų taikymas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme padeda vaikams valdyti mokymosi patirtį, spręsti problemas, tobulinti gebėjimus naudotis skaitmeninėmis technologijomis, bendrauti ir bendradarbiauti, plėsti aplinkos pažinimo, matematikos žinias. Vaikai geriausiai mokosi, kai net nežino, kad mokosi, todėl interaktyvūs programuojami robotai perduoda vaikams žinias apie sudėtingas technologijas per patirtį ir eksperimentus. Naudodamiesi interaktyviais robotais vaikai lavina loginio mąstymo įgūdžius, kurie yra raktas į sėkmę jų suaugusiųjų gyvenime.
Kelmės „Kūlverstuko“ lopšelio-darželio 5-6 metų vaikai STEAM veiklų metu programavimo ir kodavimo pagrindų mokėsi žaisdami su išmaniaisiais traukinukais bei „Kubo“ robotukais. Vaikai išsiaiškino, kad panaudojant skirtingas komandų kombinacijas bei, traukinukai juda skirtingomis kryptimis, keičia žibintų spalvas, gali atkabinti arba prijungti prie garvežio vagonus.
Kortelių pagalba programuodami robotukus „Kubo“, vaikai mokėsi erdvinių sąvokų, matematikos žinias įtvirtino matuodami robotukų įveiktą atstumą.