Ikimokyklinis amžius – tas atskaitos taškas nuo kurio pradeda formuotis vaiko gebėjimai, įgūdžiai ir įpročiai, tame tarpe ir sveiko bei fiziškai aktyvaus gyvenimo nuostata. Siekiant stiprinti ikimokyklinio amžiaus vaikų sveikatą, skatinti jų fizinį aktyvumą, Kelmės „Kūlverstuko“ lopšelio-darželio darbuotojai dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo programoje „Inovatyvus fizinis ugdymas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje“. Programos dalyviai susipažino su šiuolaikinio vaiko pomėgiais ir poreikiais, apžvelgė ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinius gebėjimus ir priemones jiems nustatyti, aptarė fizinio ugdymo lopšelyje-darželyje galimybes, sužinojo būdų ir priemonių, kaip kūrybiškai ir inovatyviai skatinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą bei formuoti sveiko ir aktyvaus gyvenimo nuostatą, susipažino su vaikų fizinio ugdymo inovacijomis.
Programos vadovė Audronė Vizbarienė, Kauno kolegijos lektorė, mokytoja ekspertė, pateikė praktinių inovatyvaus vaikų fizinio ugdymo pavyzdžių, inovatyvių, vaikams patrauklių fizinio ugdymo, fizinio aktyvumo skatinimo formų.
Programos patirtis leido suprasti, kaip svarbu specialistams būti aktyviems, ieškoti ir atrasti naujus sveikatos stiprinimo, fizinio aktyvumo ugdymo ir skatinimo būdus, metodus bei formas, įgytas žinias taikyti kūrybiškai, integruotai, siekti tęstinumo, siekti optimaliai patenkinti vaikų individualius ugdymo(si) poreikius.