Erasmus+ 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mokyklų mainų partnerysčių projekto „4 elements – STEAM in early education“ (liet. „4 elementai – STEAM ankstyvajame ugdyme”) (projekto numeris – 2019-1-PL01-KA229-065638_5) tikslas – plėsti vaikų kompetencijas ir kritinį loginį mąstymą, žadinti vaikų susidomėjimą gamtos mokslais, skatinti jų ekologinę savimonę per jiems patrauklias praktines veiklas į pagalbą pasitelkiant informacines komunikacines technologijas.
Įgyvendinant projektą ugdymo turinys bus praturtintas 4 stichijų – oro, vandens, žemės ir ugnies elementų bei su jais susijusių temų gilesniu pažinimu, grįstu patirtiniu ugdymu(si). Suplanuotos veiklos yra pagrįstos eksperimentais, stebėjimais, tyrinėjimais, šiuolaikinėmis technologijomis ir vaikų meninės raiškos plėtra. Siekiama, kad pažinimo formos būtų kuo įdomesnės, metodai įvairesni, ugdomosios veiklos stebintų, sudomintų, skatintų kelti klausimus, kviestų ieškoti atsakymų ir į pasaulį žvelgti jaunojo tyrėjo ir atradėjo akimis.
Projekte dalyvaujantys pedagogai turės galimybę patobulinti ir praplėsti savo profesines kompetencijas, įgyti žinių apie praktinį STEAM metodo taikymą ir platesnį IKT priemonių naudojimą ikimokyklinėse ugdomosiose veiklose. Dalindamiesi patirtimi, grįsta skirtingais ugdymo modeliais, mokytojai ir vaikai galės pasitikrinti savo žinias, naudotus mokymo metodus ir praplėstas kompetencijas bei pasimokyti vieni iš kitų. Skatindami tėvų ir įstaigos bendradarbiavimą, į projektinių veiklų įgyvendinimą įtrauksime ir vaikų tėvelius. Tikimės, kad glaudus ugdymo įstaigos bendruomenės bendradarbiavimas bei komandinis darbas su partneriais iš Lenkijos, Portugalijos, Makedonijos ir Italijos ikimokyklinių ugdymo įstaigų padės mums ugdyti atsakingus Europos piliečius.
Projekto trukmė – 24 mėnesiai.
Projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai iš Europos Sąjungos „Erasmus+“ programos lėšų. Lietuvoje Erasmus+ programą administruoja Švietimo mainų paramos fondas.
Projekto veiklos: